Hajuvedestä muodin maailmaan

PyD hajuvesi muistuttaa yrityksen luojan historiasta ja nykyisestä puheenjohtajasta, Pedro Trolezista.


Hy Diseñon hajuvesien historia on erottamattomasti omaa historiaani, kertoo Trolezia.
Periaatteessa koko elämäni on ollut sidoksissa maailman hajusteisiin. Urani alkoi perheyrityksestä, joka oli jakoi Ranskassa tuoksuja vuodesta 1956. Olin 12 vuotias tuolloin ja jo tukemassa isääni niiden toimituksissa. Siis todella, minulle siirtyminen tähän liiketoimintaan oli kaikkein luonnollisin asia maailmassa. 



PyD keskittyy valittuihin tuoksuihin. Miksi tämä made in Spain käsite? Tavoitteena oli käynnistää hanke "aito espanjalainen hajuste", koska tuolloin oli sillä selvä aukko markkinoilla. Me aloitettiin tuoksulla "Duende Jeesus del Pozo" vuonna 1992, tapahtumaketju joka samaan aikaan loi kolme muuta merkkiä: Roberto Verinon, joka päätyi osana PyDtä, Victorio & Lucchinon ja Agatha Ruiz de la Pradan, joka tällä hetkellä on osa Puig Groupia. Kevät markkinoiden mahdollisuudet oli vakuutus siitä, että Espanjalaisten tuoksujen menestykselle oli valtavasti potentiaalia - ja siitähän olemme kanavoineet pyrkimyksemme siitä lähtien. 


Onko se ollut pitkä ja vaikea tie? Kyllä, se oli kovaa, koska silloin oli vaikeaa löytää alan ammattilaisia ​​Espanjasta. Meidän oli löydettävä muilta aloilta ihmisiä tavoitteena rekrytoida ja kouluttaa heitä tyhjästä. Olemme olleet tarpeeksi fiksuja valitessamme todella suuria ammattilaisia tänä päivänä ja näin meille on helpompi tehdä jokapäiväistä työtämme. 


Miten nimi syntyi? Etsimme nimeä, joka on kuvaileva ja ei tarvitse liikaa selitystä. Suuri plussa on se, että kun joku näkee nimemme he tietävät heti, että liiketoimintamme perustuu hajuvesien suunnitteluun. Hankalin osa on meidän 'N' kirjain - etenkin kansainvälisillä markkinoilla. Mutta siellä on jo kirjain ja sana, jonka tunnistaa Espanjalaiseksi - España. Kansainväliset markkinat tunnistavat paremmin meidät PyD kirjaimista.

Popular Posts