Morsiuspuku valmistaja laajentaa Japanin markkinoille


Pronovias avasi ensimmäisen morsiuspukuliikkeensä vuonna 1968, ja tänään Pronovias konserni on kiistaton kansainvälinen markkinajohtaja morsiamen muotimaailmassa.



 Nettisivut www.pronovias.es

Nykyisin 75 maassa toimiva, espanjalainen yritys jatkaa kansainvälistä laajentumisstrategiaansa ja on nyt kiinnittänyt itsensä Japanin markkinoille. Se on sopimus paikallisen kumppanin kanssa luoda verkosto joka kantaa omaa nimeä myymälöissä.

Tokion myymälä on ensimmäinen, mutta tilaa ei ole vielä saatettu päätökseen. Pronovias aikoo jatkaa asemansa vakiinnuttamista Aasian markkinoilla seuraavan kolmen vuoden aikana, ja se on asettanut tavoitteeksi kaksinkertaistaa liikevaihtonsa avaamalla 250 uutta myymälää.

Koska suunnitelmat laajentua eivät rajoitu vain Japaniin, yritys on myös asettanut katseensa Lähi-idän suuntaan ja viimeaikaisten markkina aukkojen kehittyville markkinoille Egyptiin ja Qatariin. Niitä seuraa uuden kohteet Jordaniassa, Syyriassa, Chilessä, Brasiliassa ja Etelä-Koreassa, joista tulee yhtä upeita kuin lippulaiva tiloissa New Yorkissa ja Lontoossa.

Pronovias konsernilla on tällä hetkellä yli 700 työntekijää 40 eri kansallisuutta, 150 myymälän verkosto ja yli 3800 shop-in-shop myymälää 75 maassa ympäri maailmaa - ja määrä on kasvamaan päin avaamalla vielä 250 omaa myymälää lisää sekä franchising kauppiaiden lisääminen seuraavan kolmen vuoden aikana.

Popular Posts