Espanjalainen edelläkävijä käyttää WhatsApp:ia asiakaspalvelussaan

Espanjalainen vaatemerkki liikkuu kohti sosiaalisen median kokonaisvaltaista käyttöä markkinointiin ja parempaan asiakaspalveluun vastaamalla asiakkaiden tiedusteluihin pikaviest kanavalla.

Edelläkävijä haluaa sopeutua vaativaan digitaaliseen markkinointiin, Adolfo Domínguez jatkaa innovaatioitaan pyrkiessään tarjoamaan 360 ostokokemuksen. Syyskuussa se käynnisti mobiili sovelluksen iPhone ja Androidille, joka on jo saavuttanut 18700 latauksen saldon. Nyt vaatemerkki on jälleen osoittanut, kuinka tärkeää on tehdä asiakkaasta painopiste yleisessä strategiassa, tällä kertaa sisällyttämällä WhatsApp palveluihin.


Yli 110000 seuraajasta se on tärkein sosiaalinen verkosto, yhtiöstä on tullut ensimmäinen espanjalainen muotikauppa joka käyttää pikaviestintä kanavaa vastatakseen asiakkaiden kyselyihin verkossa. 










Popular Posts