37 Espanjan kosmettiikka-alan yritystä Hongkongin messuilla
37 Espanjalaista yritystä etsivät liiketoimintamahdollisuuksia yhdessä Aasian alueen nopean talous kasvun myötä.
Hongkongin messu-ja näyttelykeskuksessa on esillä Espanjan johtavat hajuvesi, kosmetiikka, hius- ja henkilökohtainen hygienia alan yritykset.
Noin 41062 on business kävijöitä, jopa 4% enemmän kuin edellisenä vuonna, 57% tuli Hong Kongin ulkopuolelta, ja 1412 näytteilleasettajaa tulivat 39 eri maasta. Espanja on osallistunut tapahtumaan, ja maata edustaa tällä kertaa 37 yritystä kauneus alalta.
Ihonhoito alan osallistujia on mm. Germaine de Capuccini, Ainhoa, Skeyndor, Keenwell ja Casmara. Hiustenhoito valmisteiden edustajat ovat Lakme, Lendan, Montibello ja Hipertín.
Hong Kongissa on neljänneksi suurimmat tulot henkeä kohti Aasiassa, kuten Singaporissa, Bruneissa ja Japanissa se tarjoaa huomattavia etuja saaja Espanjalaista kosmetiikkaa Aasian vientiin. Alueelle on ns. vapaa-portti, mikä tarkoittaa sitä ettei tuontitullia makseta kosmetiikasta ollenkaan. Kaupunki on myös keskeinen suunnannäyttäjä muodissa. Kiinalaiset turistit käyttävät hajusteisiin-ja kosmeettisiin tuotteisiin paljon rahaa.
Espanjan hajuste-ja kosmetiikka vienti Hongkongiin nousi vuonna 2009 € 16 miljoonaan, ja vuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna kasvua oli 8,4%.
Hongkongin messu-ja näyttelykeskuksessa on esillä Espanjan johtavat hajuvesi, kosmetiikka, hius- ja henkilökohtainen hygienia alan yritykset.
Noin 41062 on business kävijöitä, jopa 4% enemmän kuin edellisenä vuonna, 57% tuli Hong Kongin ulkopuolelta, ja 1412 näytteilleasettajaa tulivat 39 eri maasta. Espanja on osallistunut tapahtumaan, ja maata edustaa tällä kertaa 37 yritystä kauneus alalta.
Ihonhoito alan osallistujia on mm. Germaine de Capuccini, Ainhoa, Skeyndor, Keenwell ja Casmara. Hiustenhoito valmisteiden edustajat ovat Lakme, Lendan, Montibello ja Hipertín.
Hong Kongissa on neljänneksi suurimmat tulot henkeä kohti Aasiassa, kuten Singaporissa, Bruneissa ja Japanissa se tarjoaa huomattavia etuja saaja Espanjalaista kosmetiikkaa Aasian vientiin. Alueelle on ns. vapaa-portti, mikä tarkoittaa sitä ettei tuontitullia makseta kosmetiikasta ollenkaan. Kaupunki on myös keskeinen suunnannäyttäjä muodissa. Kiinalaiset turistit käyttävät hajusteisiin-ja kosmeettisiin tuotteisiin paljon rahaa.
Espanjan hajuste-ja kosmetiikka vienti Hongkongiin nousi vuonna 2009 € 16 miljoonaan, ja vuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna kasvua oli 8,4%.