Patricia Rosales - korukenkiä ja luxusta

Patricia Rosales on vain 30 vuotta vanha, mutta silti hänellä on hyvin selkeitä ajatuksia siitä, että haluaa omistaa elämänsä käsityönä valmistettujen kenkien suunnittelijana. Hän käyttää huipputeknologiaa hyväkseen muuttaakseen jokaisen palan todellisiksi jalokiviksi. Äskettäin hän asettui Pariisiin, jossa hänellä on uusi studio.

Ihmiset sanovat, että olet uusi Bottier 21. vuosisadalta, silti olet opiskellut taloustieteitä ja erikoistunut markkinatutkimuksiin. Miksi aloitit Happy kenkien suunnittelun?


Olen pienestä pitäen tuntenut vetoa muodin maailmaan, ja kenkiin erityisesti. Päätin pakata laukkuni ja oppia perinteisen suutarin ammattin aluksi. Silloin tein ensimmäisen parin kenkiä ja tarina Patricia Rosalesin tarina alkoi. Saudi Arabian prinsessa alkoi käyttää niitä ja ne olivat niin suuri hitti, että sain ensimmäisen suuren tilauksen pian.




Mistä makusi ja tyylisi kenkien suhteen tulee?Minulle kengät symboloivat ja edustavat vapautta.
Ja mitä luksus merkitsee sinulle?Luonnollisesti se tarkoittaa hienostuneisuutta, käsityönä valmistettua työtä ja räätälöintiä jokaiselle asiakkaalle. Se tekee minun asiakkaiden unelmista totta, jotta he voivat kohdata ainutlaatuisen kokemuksen yksinoikeudella.


Miten haluat kuvailla jalkokivillä koristeltuja kenkiäsi?On totta, että minun ensimmäinen kokoelmani koostui yksinomaan jalokivikoristeisista kengistä, ja minulle korut on todella ihmeellinen maailma, jonka avulla voin leikkiä ja tehdä erityisiä kenkäpareja.



Miksi valitset itse jalokivet ja jalokivet yleensä koristavat luomuksiasi?Vaikka aloitin käsityönä valmistetuista kengistä olen myös alkanut oppia jotain korujen maailmasta Arsenio Díaz - opetti minulle paljon. Korujen maailma on aina kiehtonut minua, koska se on maaginen maailma, ja minun täytyi tuoda tuota taikaa kenkiini. Sittemmin olen kehittänyt huonon tavan: matkustan ympäri maailmaa ostamassa helmiä.Yritän aina saada asiakkaita jotka haluavat ylleen jalokiviä ja vähän kerrallaan olen onnistunutkin. On jo paljon naisia, jotka ajattelevat pukevansa myös jalkoihinsa jotain kaunista.

Popular Posts