Aurinkoinen UKE


Vastustamaton Välimeren viehätysvoima tuodaan elämään Alvaro Canonin ja Nancy Tarrasónin UKE brändissä, joka on nuori espanjalainen naistenvaatteiden tuotemerkki. Merkki toteuttaa "hidasta muotia" ideologiaa.


Vuodesta 2010, Valencialainen brändi on pyrkinyt tuottamaan monipuolisia malleja joiden ytimessä on tietty ajattomuus. 

 
Mikä sitten on tehnyt tästä espanjalaisesta merkistä niin menestyvän globaaleilla markkinoilla.


Mikä on UKE?Uke on maailmanlaajuinen brändi joka on perustettu Valenciassa. Se on kansainvälinen ja perustuu vaikutteisiin ympäri maailmaa. Ajatuksemme on "sunny minimalism", hidas muoti ja fiksut ostokset. 

 
Mikä sai sitten perustamaan yrityksen?"Se oli tarve luoda jotain omaa missä voi ilmaista ajatuksia ja luovuutta, ja laittaa yrityksen osaamista käytäntöön. Näemme muodin yhtenä tärkeimmistä tavoista jolla ihmiset voivat ilmaista vapautta."



"UKE pohjautuu avant-garde liikkeeseen joka sai alkunsa 90-luvulla Amerikassa ja edustaa jo nykyisin jopa skandinaavista designia, ja meidän nimi, joka tarkoittaa "viikko" Norjaksi on kunnianosoitus Skandinaavisuudelle. Meillä on aina ollut maailmanlaajuinen kutsumus, joten halusimme myös lyhyen nimen jolla on hyvä sointi, ja joka voitaisiin lausua lähes identtisellä tavalla millä tahansa kielellä."


Brändin perusajatus:"Ensimmäinen tavoite oli "aurinkoinen minimalismi", joka on se, miten me määrittelemme luomisprosessia ja estetiikkaa vaatteissamme. Pyrimme tekemään erityisiä mallistoja joissa näkyy laadukas espanjalainen tuote."



Mutta nämä mallistot on suunniteltu brändin arvoja noudattaen, kuten hidas muoti, eikä nopea kertakäyttö muoti. Smart Shopping, koska nämä ovat monipuolisia vaatekaapin peruspilareita. Ajattomuus, koska ne eivät ole sidottuja kulkemaan villityksien mukaan".


Popular Posts