Lastenvaatteita Madridista - Neck & Neck

Neck & Neck perustettiin Marbellassa vuonna 1993 ja se muutti Madridiin vuonna 1998 nimellä Neck Child. Tämä oli strateginen siirto perheyritykselle, joka on sittemmin onnistunut luomaan läsnäolon 17 maassa, joissa on 200 myymälää. "Laadukkaita tuotteita, jotka voidaan helposti sekoittaa ja sovittaa keskenään" arvoilla, jotka erottavat lastenvaatteet muista malleista, New Technologies and Innovation johtajan Borja Zamácolan mukaan. Kuitenkin niiden nopean kasvun takana on enemmän kuin tämä. Markkinointistrategiansa ytimessä on kanta-asiakasohjelma, joka on tutkittu Harvardilla ja on korvaamaton työkalu ennakoimaan uuden omnichannel-asiakkaan tarpeita.

 
Mikä tekee Neck & Neckin lastenvaatteista niin ainutlaatuisen?-Olemme tarjoajana täydellinen asiakkaalle joka etsii vaatteita lapsille, vastasyntyneistä 12 vuoteen, käyttäen klassisia malleja, jotka flirttaavat nykyisten suuntausten kanssa, koska lapset tekevät omia muotivalintoja yhä aiemmin ja aiemmin. Mekot ovat myydyin tuotteemme, vaikkakin Baby-linjastamme on nopeasti tullut lippulaivastomainen tuote. Lisäksi asiakkaamme voivat olla uskollisia koko niiden käyttöiän ajan.


 
Kun aloitit laajentamista ulkomaille? Mitä vähittäismyyntikanavia käytät?- Aloitimme vuonna 1998, kun ostimme 100% brändistä. Portugali oli ensimmäinen tavoitteemme, jota seurasivat Meksiko ja Lähi-idän maat.



Nopein tapa laajentua on franchising-yhtiöiden kautta, mutta meille se on vähän kuin sekoitus, koska voit selvittää ajoissa, mitä teet oikein tai väärin, etkä vasta myöhemmin. Omistamme 70 prosenttia verkosta ja noin 30 prosenttia koostuu franchisingista. Euroopassa me omistamme monia omia myymälöitä ja tytäryhtiöitämme Portugalissa, Englannissa ja Italiassa. Aasiassa, jossa viime vuosina olemme kasvaneet voimakkaasti, käytämme master-franchisea. Käytämme kulmamallia Filippiineillä, Singaporessa ja Malesiassa; Ja meillä on itsenäisiä myymälöitä Dubaissa, Kuwaitissa ja Kiinassa .... Emme etsi suuria yritysryhmiä. Esimerkiksi Dubaissa kumppanoimme liikemaailman kanssa, jolla oli optisia kauppoja Lähi-idässä, ja meistä on tullut tärkeä brändi heille. Itse asiassa tämä sama ryhmä hoitaa myydyimmän myymälämme.Meksiko on tärkein kansainvälinen markkina-alue, jossa meillä on tällä hetkellä 15 myymälää ja erityinen verkkoalusta yhteisyrityksen kautta, jossa on franchising-yritys, jota seuraa Lähi-itä, erityisesti Yhdistyneet arabiemiirikunnat.


 
Mistä etsitte kasvua?- Yhdysvalloissa, jossa meillä on verkkokauppa New Yorkin jakelijan kautta. Olemme toimineet heidän kanssaan puolitoista vuoden ajan testaamalla markkinoita ja kauppapolitiikkaa. Nyt etsimme tiloja avata ensimmäinen fyysinen myymälä.Latinalaisessa Amerikassa olemme erittäin kiinnostuneita Kolumbiasta ja Chilestä.Vuonna 2016 haluamme myös vahvistaa läsnäoloamme maissa, kuten Saudi-Arabiassa, Kiinassa, Singaporessa, Englannissa, Meksikossa tai Guatemalassa ....Pyrimme keskittymään kansainväliseen ja verkkomyyntiin. Juuri nyt viemme 35% tuotteistamme ja tavoitteena on saavuttaa 50% puolessatoista vuodessa.


 
Miten Club Neck toimii?- Meillä on tällä hetkellä 500 000 jäsentä ympäri maailmaa ja 70 prosenttia tuloista tulee Club Neck -asiakkailta. Se on ilmainen liittyä ja tarjoamme jäsenille erilaisia ​​etuja. Päinvastoin saamme runsaasti asiakastietoja, joiden avulla voimme edelleen hienosäätää asiakassegmentointia. On selvää, että "yhden koon mukaan kaikki" käsite on vanhentunut ja tämä muuttaa vähittäiskaupan maailmaa.


 
Itse asiassa, yrityksesi malli on tutkittu Harvardissa ...-Harvard on kehittänyt liiketoimintakokemuksen Loyalty Clubissa. He tulivat meitä vastaan, koska olemme kasvaneet yritykseksi lyhyessä ajassa ja työskentelimme heidän kanssaan vuoden aikana valmistaakseen sitä.


 
Club Neckin lisäksi käytät muita kanavia kommunikointiasi asiakkaidesi kanssa.- Meillä on sähköposti ja SMS-pohjainen suoramarkkinointijärjestelmä ja olemme erittäin aktiivisia sosiaalisessa mediassa. Meidän meksikolainen kumppani tekee erinomaista työtä Facebookin kanssa. Meillä on noin 65 000 seuraajaa, kun heillä on 100 000. Meillä on noin 6 000 seuraajaa Instagramissa, kun Twitterissä meillä on yli 3000 ja noin 4000 on YouTubessa.


 
Ja olette juuri julkaissut uuden sovelluksen.- Se integroi Loyalty Clubin ja tunnistaa kaikki lapsesi tiedot, jotka on tallennettu järjestelmään, joten se näyttää sinulle nimenomaan oikeita tuotteita. Tämä helpottaa tavaroiden hankkimista jokaiselle lapselle, vaikka se ottaa huomioon myös perinteisen selaamisen. Voit myös ostaa täydellisiä asusteita, joten sinun ei tarvitse mennä hulluksi selvittämään, miten sovittaa yksittäisiä kappaleita.Myös integroitu omnichannel-vähittäiskaupan lähestymistapa on korostettava. Voit noutaa verkkokaupan jossakin myymälämme, joka on tällä hetkellä valittu 40% tilauksistamme.
Myös jos skannaat palkin tai QR-koodin, se vie sinut suoraan tuotteeseen, joten voit joko löytää sen kaupassa tai nähdä, mitä tuotteita voit yhdistää.


 

-Miten online-myynti on kehittynyt?- Aloitimme verkkokaupan alkuvuodesta 2009. Reagoiva verkkosivusto on meille avainstrategia tässä vaiheessa. Se on 10% liikevaihdostamme, kun alan keskiarvo on 3 - 5%. Se on kansainvälistä lukuun ottamatta Meksikoon ja Yhdysvaltoihin suunniteltuja sivustoja, ja se toimii parhaiten Englannissa.Meillä on vahva kasvutavoite sähköisessä kaupankäynnissä.  2 - 10% viimeisten kolmen vuoden aikana. Odotimme 30%: n kasvua viime vuoden tulokseen verrattuna vuoteen 2015 ja lopulta se ylitti 100%.

 
Ja tämä 2,0 vallankumous ei vain vaikuta loppuasiakkaisiisi ...- Teemme vajaat 2 miljoonaa vaatekappaletta vuodessa. Keskimäärin vuodessa on noin 550 mallia vaatteille ja 15 kengille, vaikka se muuttuukin. Zara mullisti alan ja emme enää viitata vuodenaikaan, vaan kokoelmiin, jotka toimitetaan eri kohdissa ympäri vuoden. Emme aio pakottaa kansainvälisiä asiakkaitamme tulemaan myymälöihimme 6 kertaa vuodessa, minkä vuoksi tarjoamme digitaalisia standardeja sähköisen kaupankäynnin sivuston kautta laadukkailla valokuvilla ja erittäin yksityiskohtaisilla eritelmillä.



Headquarters: Avda. de Castilla, 33. 28830 Madrid
Staff: 250 employees
Main markets: Mexico, the Middle East and the United Kingdom
Export rate: 35%
Website: neckandneck.com 










Popular Posts